22 Eylül 2015 Salı

" i k i "

Dinleyebilirsin/

Eylülcüğüm Adacığım....
Ne yazmalıyım ki anlatabileyim içimdeki hisleri...
İnan hiç bilmiyorum....
Yaşadıgım duyguların en tarifsizi canım kızım...
Ne şaslıyım ki senin gibi bir evlat uyuyor her gece kollarımda...
Kokun burnumda....
Sıcaklıgın yanıbasımda...
Eylülcüğüm...
Adacığım...
Büyüdüğünü izliyorum nereye gittiklerini bilmediğim zaman denilen kısa anlarda...
"Arjuuu"demeni işitiyorum,"anne"demeni peşi sıra....
"Sevgim bitti,sevgim bitti Eylül Ada " dediğimde,elime bıraktığın sevgini,yanağıma koyduğun öpücüğünü gönderiyorum zamanın derinliklerine...
O anda özlüyorum seni...
Çok seviyorum seni deli kız....
Sen çok büyü canım kızım...
2....12....42...92..102.....
Çok oku güzel kızım...okuyamadığımız kadar çok...
Çok gez güzel kzıım....gezemediğimiz kadar çok...
Çok gör... Bizim göremediğimiz kadar çok güzel kızım...
Çok sev bu kainatta olanları...bizlerin sevemediği kadar...
Çok dinle canım kızım..bizim insanlığı dinleyemediğimiz kadar çok....
Çok adaletli ol canım kızım...bizim olamadığımız kadar....
Söyleyecek çok şey var canım kızım...
Mutluyum ama durduramıyorum gözyaşlarımı...
Seni çok seviyorum....
Bunu unutma canımın yongası..
Anne yavrusu...
Allahım seni korusun...
Sağlıklı upuzun mutlu ömürler yaşatsın...
Acı göstermesin...
Allahım tüm evlatları korusun....
Nice güzel yaşların olsun....
Doğum günün kutlu olsun canım kızım....

                                                                           
Annen



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder